Uvažujete o spolupráci?

Přednášky

Jindra Fialka na TEDx Prague ED

Má témata jsou kreativní mindset, business, inovační kultura, storytelling, pozitivní dopad a leadership. Mluvil jsem o nich na TEDx (Praha, Ostrava, Dijon…) Pecha Kucha, Happiness@Work, Future Port Prague a desítkách dalších akcí vč. Fuckup Night nebo v Poslanecké sněmovně.

Přednášel jsem na Karlově univerzitě, ČZU, VŠE nebo ČVUT a taky pro Českou spořitelnu, ČSOB nebo CzechInvest. Přednášky nikdy neopakuju a vždycky je šiju na míru publiku i situaci.

Plánujete akci a hledáte inspirativní talk?

Ozvěte se mi →

Strategie

Od designu produktů a business modelů se postupně dostávám ke strategiím. Začalo to když jsem zveřejnil jak založíme 100 dětských skupin v Česku a investor David Kovalský ji nasdílel ostatním jako příklad dobré praxe.

Pak mě o pomoc s tvorbou strategie požádalo vedení TAČR. Řešili jsme jak do výzkumu a inovací v Česku nejlépe investovat 4,6 miliardy ročně a naši strategii by letos měla schválit Vláda.

Teď se připravuju na strategii k tomu, jak zdvojnásobit počet startupů v Česku.

Chcete zaútočit na celospolečenský problém a uvažujete o správné strategii?

Ozvěte se mi →

Design, inovace a školky

Design a inovace děláme v Q Designers →

Školky v Česku a firemní školky řeší naše neziskovka Sto skupin →

Se vším ostatním vás nasměruju na můj LinkedIn →